צרו קשר עכשיו

    עורך דין תאונות עבודה

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין תאונות עבודה – מה חשוב לדעת?

      עבודה נחשבת חלק משמעותי מחייהם של אנשים רבים, והם גם מעבירים במקום העבודה שעות רבות. היציאה לעבודה והחזרה הביתה בשלום נחשבת חלק בלתי נפרד משגרת החיים. עם זאת, לעיתים קורים גם במסגרת העבודה מקרים לא צפויים כמו פגיעה כלשהי המוגדרת בתור תאונת עבודה. אמנם תאונות העבודה הקלאסיות והמתוקשרות הן אלה הקורות תוך כדי עבודה פיזית, בעיקר נפילה מגובה או פציעות באתרי בניה, אך תאונות עבודה יכולות להיות שונות לגמרי ועדיין העובד יהיה זכאי לקבלת הזכויות המגיעות לו. עורך דין תאונות עבודה יבחן את פרטי המקרה וינחה את העובד כיצד לפעול תוך שהוא מלווה אותו בכל שלב.

      באילו מצבים לפנות אל עורך דין תאונות עבודה?

      כאמור, תאונות העבודה הקלאסיות הן רק סוג אחד של תאונות עבודה. למעשה, כל פגיעה מהרגע שיוצאים מהבית ועד הרגע בו חוזרים הביתה מהעבודה תוגדר בתור תאונת עבודה. כך למשל, גם מעידה ברחוב בזמן הפסקת צהריים תיחשב תאונת עבודה. כך גם החלקה במסדרון החברה או כוויה מקומקום במטבחון. כדאי לפנות אל עורך דין תאונות עבודה בכל מקרה בו נפגעתם בזמן העבודה, גם אם לא תוך כדי ביצוע עבודתכם. עורך הדין יראה כיצד לפעול, מהם הגורמים להם ניתן להגיש תביעה כדי למקסם את הפיצויים עד כמה שניתן. כדאי לעשות זאת מוקדם ככל האפשר כדי שפרטי המקרה יהיו טריים.

      מהם הגורמים להם ניתן להגיש תביעה?

      ישנם מספר גורמים להם ניתן להגיש תביעה, הכל כמובן תלוי בפרטי המקרה ובחומרת הפגיעה. גורם ראשון הוא המוסד לביטוח לאומי למחלקת אובדן כושר עבודה. במסגרת תביעה זו תוכלו לקבל למשך עד 90 יום פיצוי בהתאם לגובה המשכורת. אם הפגיעה חמורה יותר ניתן להגיש גם תביעה למחלקת נכות כללית לקביעת אחוזי נכות וקצבה בהתאם. גורם נוסף הוא חברת ביטוח בה יש ביטוח אובדן כושר עבודה, כולל כרכיב בתוך הפנסיה. אם התאונה נבעה מרשלנות של מקום העבודה, ניתן בעזרת עורך דין תאונות עבודה להגיש תביעה גם נגדו דרך חברת הביטוח שלו. אם יש גורם נוסף שהתאונה קרתה בעקבות רשלנות שלו, כמו הרשות המקומית שלא דאגה לתקן מפגע ציבורי שהביא לפגיעה, ניתן לתבוע גם אותו.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בדיני נזיקין, כולל בכל הקשור לתאונות עבודה וליוותה לקוחות רבים בהגשת תביעות עד לקבלת פיצוי מקסימלי. מוזמנים ליצור קשר.

      עורך דין תאונות עבודה

      עו ד תאונות עבודה

      מקום עבודה אחראי לבטיחות עובדיו ולכך שיחזרו הביתה בשלום בתום יום העבודה. לעיתים קורות תאונות ופגיעות במהלך יום העבודה. כל פגיעה במהלך יום העבודה, מהרגע בו יצא העובד מביתו ועד הרגע בו חזר הביתה (כל עוד בדרכו לשם או חזרה לא סטה משמעותית ממסלול הנסיעה) תוגדר בתור תאונת עבודה והעובד יהיה זכאי לפיצויים. ישנם מקרים רבים בהם העובד אפילו לא מודע לכך שהם נחשבים לתאונת עבודה. לכן, פניה אל עו ד תאונות עבודה להתייעצות מיד לאחר המקרה תסייע לו לפעול בצורה יעילה.

      איך לבחור עו ד תאונות עבודה שילווה אתכם בתהליך?

      לאחר הפגיעה אתם כנראה עסוקים בשיקום ובטיפול בעצמכם וטוב שכך. עם זאת, לא כדאי לחכות זמן רב  ולטפל גם בתביעה מוקדם ככל האפשר. חשוב לבדוק ולהשוות בין מספר עורכי דין לפני שאתם בוחרים במתאים ביותר. חשוב שעורך הדין יתמחה בנזיקין ויתמקד בתחום זה. כך יהיה מעודכן בכל שינוי בחוק וגם בפסיקות המהוות תקדימים משפטיים. מעבר לכך חשוב שיהיה עם ניסיון רב בהתנהלות מול הגורמים לתביעה כמו המוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח, גופים רבי כוח שההתנהלות מולם מסורבלת ומלאה בבירוקרטיה. בנוסף, חשוב גם הפן האישי. טיפול בתביעה בעקבות תאונת עבודה יכולה להימשך תקופה לא קצרה כך שחשוב שעורך הדין ישרה תחושת ביטחון ותרגישו עימו בנוח.

      תאונות עבודה: לא רק מקרי תאונת עבודה קלאסיים

      עו ד תאונות עבודה צריך להתמחות בתחום גם כדי שיכיר מצבים נוספים שאינם בהכרח תאונת עבודה קלאסית ועדיין ייחשבו תאונת עבודה. כך למשל, תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה תיחשב גם כתאונת עבודה כך שיש לטפל במקרה גם כתאונת דרכים וגם כתאונת עבודה. תחת ההגדרה הרחבה של תאונות עבודה ישנם גם מצבים שאינם תאונה אלא נזק מצטבר או מחלת מקצוע, שני מצבים שנוצרו בגלל תנאי עבודה לקויים או בגלל חזרה על פעולה במשך שנים שהביאה לנזק משמעותי. עורך דין המתמחה בתאונות עבודה ילווה את התובע גם במקרים אלה.

      עו"ד רוית נחמיאס היא עורכת דין לענייני נזיקין ובעלת ניסיון רב בתחום. היא מייצגת את לקוחותיה  בתביעות לביטוח לאומי וחברות הביטוח ועושה זאת במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום