צרו קשר עכשיו

    עורך דין תאונות

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין תאונות שונות 

      תאונה, ולא משנה מהן נסיבות המקרה, היא טראומה גופנית ונפשית. לא רק עבור הנפגע זוהי טראומה אלא גם עבור משפחתו. פעמים רבות כל שגרת הבית משתנה כאשר מישהו נפגע. לכן, ככל שהנפגע יקבל פיצוי גבוה יותר כך הוא יוכל להתרכז בטיפול ובשיקום ולחזור מהר יותר לשגרת חייו הרגילה או, אם מדובר בפגיעה קשה, להצליח ליצור לעצמו שגרה חדשה. כדי למקסם את גובה הפיצויים מומלץ לפנות אל עורך דין תאונות, בין אם אלה תאונות דרכים, תאונות אישיות או תאונת עבודה, המתמחה בתחום, ומכיר היטב את ההתנהלות מול הגורמים השונים האחראים לפצות.

      באיזה שלב לפנות אל עורך דין תאונות?

      חשוב לפנות אל עורך דין תאונות להתייעצות מוקדם ככל האפשר אך להגיע אליו כשיש בידיכם מסמכים רפואיים המפרטים את הפגיעה ואת הטיפול והשיקום הנדרשים. חשוב להגיע גם עם פרטים לגבי האירוע וראיות בין אם אלה צילומים מזירת התאונה או עדויות של עדי ראיה. כל אלה יעזרו לעורך הדין להבין טוב יותר את פרטי המקרה, לבנות את תוכנית הפעולה: מי הגורמים להם יש להגיש תביעה. הוא יוכל לנסח את התביעה בצורה מדויקת יותר. אם זו תאונת דרכים יש גם לפנות למשטרה ולקבל אישור ממנה. כיוון שמדובר על פיצויים כספיים בהם נלקחת בחשבון כל הוצאה שישנה בעקבות התאונה, חשוב גם לאסוף קבלות וחשבוניות ולהגיע איתן לעורך דין.

      בחירה נכונה של עורך הדין- צעד ראשון בדרך לשיקום וחזרה לשגרה

      עד כמה שהרגע בו בחרתם בעורך הדין נראה לכם רחוק מהרגע בו תחזרו לשגרה, לבחירת עורך דין תאונות מתאים תהיה השפעה רבה על ההמשך, על האופן בו תתנהל התביעה כנגד חברת הביטוח או למוסד לביטוח לאומי, עד כמה תהיה הכרה בפגיעה ובכל הנזק שנגרם לכם, כולל נזקים עקיפים. ככל שתהיה הכרה רבה יותר כך תקבלו פיצויים גבוהים יותר והדבר יעזור לכם להשתקם. לכן, בחרו את עורך הדין לאחר בדיקה והשוואה. בחרו עורך דין המתמחה בנזיקין ומתמקד בתחום זה, עם דגש על נזקי גוף. וודאו שיש לעורך הדין ניסיון רב בתחום, כולל הגשת תביעות שהסתיימו בהצלחה גם במצבים מורכבים.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בדיני נזיקין. היא מלווה ומייצגת את לקוחותיה בהגשת תביעות לכל הגורמים הרלוונטיים ועושה זאת במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

      עורך דין תאונות

      עורך דין תאונות אישיות

      כאשר אדם נפגע בתאונה כלשהי, אירוע פתאומי בו נחבל ועקב כך הוא מתקשה לתפקד ואף לעבוד, הוא זכאי לקבל מביטוח לאומי קצבת תאונות אישיות. תאונה אישית היא כל תאונה שאינה מוגדרת בתור תאונת דרכים או תאונת עבודה. עם תאונות אלה נמנות מעידה על המדרכה, תאונה ביתית וכל מקרה אחר שהביא לפגיעה משמעותית. גם כאשר הפגיעה קרתה בחו"ל זכאי הנפגע לקבלת הקצבה מביטוח לאומי. מומלץ להגיש את התביעה לאחר פניה אל עורך דין תאונות אישיות שיבחן את פרטי המקרה ואף ינסח את התביעה באופן מקצועי.

       מי זכאי להגיש את התביעה בעזרת עורך דין תאונות אישיות?

      כל עובד, שכיר או עצמאי, אשר נפגע כך שהוא מתקשה לתפקד ולעבוד, יכול להגיש את התביעה. גם אדם שאינו עובד יכול להגיש את התצביעה אם היה מאושפז או מרותק למיטה  למשך תקופה. ביטוח זה מהווה פיצוי ראשוני כל זמן שעדיין לא אושרו פיצויים אחרים כמו במסגרת חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, פיצוי על נכות מעבודה ועוד. קצבת ביטוח תאונות אישיות מספק פיצוי מיידי עד שיוסדרו פיצויים אלה. לא ניתן לקבל את קצבת הביטוח כאשר המעסיק משלם ימי מחלה על אותה תקופה או כאשר מקבלים פיצוי מטעם קרן הפנסיה בשל אובדן כושר עבודה או בדרך אחרת.

      איך מוגשת התביעה?

      את התביעה יש להגיש עד 90 יום ממועד התאונה ולהציג בעזרת עורך דין תאונות אישיות מסמכים או ראיות המעידים על כך שבאותה תקופה לא יכולתם לעבוד ולכן אתם זכאים לקבלת הקצבה. כאמור, בחלוף שלושת החודשים יש להגיש תביעת נכות מעבודה או בשל תאונת דרכים כי הזמן המקסימלי לקבלת קצבת תאונות אישיות הוא שלושה חודשים לכל היותר. חשוב להיות מלווים ע"י עורך דין תאונות אישיות אשר מומחה בהגשת תביעה זו אך גם יוכל ללוות אתכם בכל תביעה אחרת שתגישו לקבלת מלוא הפיצויים המגיעים לכם, בין אם זו תביעה המוגשת לחברת הביטוח בה יש לכם ביטוח חובה  במקרה של תאונת דרכים, חברת ביטוח בה יש ביטוח אובדן כושר עבודה, תביעת נכות כללית למוסד לביטוח לאומי ועוד.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בדיני נזיקין, מלווה ומייצגת את לקוחותיה במקצועיות רבה בהגשת תביעות לביטוח לאומי וחברות ביטוח בעקבות נסיבות שונות. מוזמנים ליצור קשר.

       

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום