צרו קשר עכשיו

    עורך דין רפואי

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין רפואי – כל המידע

      המפגש הלבין עולם הרפואה למשפטי יכול לקרות באופנים שונים. כך למשל, כאשר אדם נפגע בתאונת עבודה או תאונת דרכים הוא זקוק לטיפול רפואי ושיקום, כך שתביעה שיגיש לחברת הביטוח או למוסד לביטוח לאומי תכלול מידע רפואי רב אודות מצבו בעקבות הפגיעה, מידע שיקבע במידה רבה את גובה הפיצויים או הקצבה שיקבל. לכן, אם נפגעתם בתאונה כלשהי או חליתם במחלה שפגעה ביכולת התפקוד וכמובן ההשתכרות שלכם, התייעצו עם עורך דין רפואי אשר מתמחה בנזקי גוף ולכן מכיר היטב את המפגש וההשקה שבין עולם המשפט לבין מצבים רפואיים שונים והזכויות שהם מקנים לכם.

      עורך דין רפואי לטיפול במקרים של רשלנות רפואית

      אחד מסוגי המקרים שיכול לגרום לפגיעה גופנית וגם נפשית הוא רשלנות רפואית. כאן, מעבר לתביעות המוגשות לביטוח לאומי לקביעת אחוזי נכות וקבלת קצבה התואמת את רמת הפגיעה, תרצו כנראה להגיש תביעה אזרחית נגד המוסד הרפואי האחראי לפגיעה בעקבות רשלנות. גם אם לכם הדבר נראה מובן מאליו, לא קל .להוכיח שפגיעה או נזק קרו בעקבות רשלנות רפואית. ראשית, לא כל נזק הנגרם בהליך רפואי או בכלל בהתנהלותם של אנשי הצוות הרפואי ייחשב לרשלנות. ישנו גם מקום לטעות אנוש. שנית, לא תמיד קל להוכיח שישנו קשר סיבתי בין הטיפול שקיבלתם במוסד הרפואי לבין הנזק. נדרשת הוכחה חד משמעית לכך. עורך דין רפואי יעלה את כל הטיעונים האפשריים ויציג את כל הראיות התומכות בכך שהנזק קשור לטיפול הרפואי ושהוא נחשב להתנהלות רשלנית.

      איך לבחור את עורך הדין שייצג אתכם?

      עורך דין רפואי צריך להיות עורך דין המתמחה בנזיקין עם דגש על נזקי גוף. כדאי לבחור עורך דין המתמקד בתחום זה. אם זהו מקרה של רשלנות רפואית בחרו עורך דין המתמחה בנושא ספציפי זה בגלל המורכבות שלו. עורך דין רפואי צריך להכיר היטב פרוצדורות רפואיות, נהלים של מוסדות רפואיים, של המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות ועוד. רק כך יוכל להנחות אתכם, ללוות ולייצג וגם להביא לתוצאות וקבלת פיצוי מתאים בעקבות המקרה.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בדיני נזיקין ומלווה את לקוחותיה בתביעות של גורמים שונים, החל מהמוסד לביטוח לאומי דרך חברות ביטוח ועד מוסדות רפואיים שנהגו ברשלנות. מוזמנים ליצור קשר.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום