צרו קשר עכשיו

    עורך דין פטור ממס הכנסה

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין פטור ממס הכנסה – כל המידע הרלוונטי

      כאשר לאדם נקבעים אחוזי נכות גבוהים, לדבר יש משמעויות שונות מלבד קבלת קצבת נכות בגובה מתאים. לרוב יתלוו לכך זכויות נוספות כמו הנחה בארנונה, בחשבון המים, בשכר דירה ועוד. אחד הפטורים הנוספים שיכולים להיות הוא פטור ממס הכנסה עד גובה הכנסות מסוים המתעדכן מדי שנה. אם קיבלתם אחוזי נכת גבוהים כדאי להתייעץ עם עורך דין פטור ממס הכנסה בנושא, כדי לוודא שאתם ממצים את מלוא הזכויות המגיעות לכם בהקשר זה ואינכם מפספסים חלק מהן, כמו קבלת החזר מס רטרואקטיבי אותו ניתן לקבל עד שש שנים אחורה.

      מדוע חשוב להתייעץ עם עורך דין פטור ממס הכנסה.

      כדאי להתייעץ עם עורך דין פטור ממס הכנסה כדי לוודא שאתם מקבלים את זכויותיכם. גם אם אתם זכאים לפטור, הדבר לא יינתן באופן אוטומטי אלא לאחר בקשה ולאחר שתעברו וועדה שהיא למעשה וועדה של ביטוח לאומי למרות שהנושא הוא מס הכנסה והבקשה הוגשה לפקיד השומה. כדי להגדיל את הסיכוי לזכות בפטור ללא עיכובים מיותרים כדאי להיות מלווים ע"י עורך דין פטור ממס הכנסה. הוא גם יבדוק לפני כן האם הזכות מגיעה לכם. הזכאים לקבלת הפטור צריכים להיות קודם כל תושבי המדינה המשלמים מס. לאותו אדם צריכה להיקבע דרגה של 100% נכות רפואית או 89% בחישוב משוקלל של כלל הבעיות הרפואיות שישנן. הפטור יינתן כאשר אחוזי נכות אלה נקבעים לתקופה של מעל 184 יום.

      אילו הכנסות נכללות בתוך אלה הפטורות ממס?

      את הפטור ממס מקבלים הן על הכנסות מיגיעה אישית והן על כאלה המגיעות מקופות גמל, פנסיה וגם על כספי ביטוח ופיצויים המשולמים בעקבות הנזק. לכל אחד מסוגי ההכנסות ישנה תקרה הפטורה ממס וזהו סכום המתעדכן מדי פעם. עורך דין פטור ממס הכנסה יוכל לתת לכם את הפרטים בנושא. עורך הדין שילווה אתכם בעניין צריך להיות מומחה בדיני נזיקין. הוא יוכל ללוות ולייצג אתכם עוד לפני כן בתהליכי קבלת אחוזי הנכות, תהליך שאינו פשוט ודורש לעבור וועדות רפואיות ולעיתים גם לערער על החלטתן לוועדת ערערים. גם בנושא הפטור עצמו תצטרכו כאמור לעבור וועדה שגם על החלטתה ניתן לערער בעזרת עורך הדין.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בדיני נזיקין ומתמקדת בתחום זה. היא מייצגת את לקוחותיה בהגשת תביעות לגורמים הרלוונטיים, כולל בעניין פטור ממס הכנסה. מוזמנים ליצור קשר.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום