צרו קשר עכשיו

    עורך דין נכות כללית

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין נכות כללית – כל המידע

      כאשר יכולתו של אדם להשתכר נפגעה, הוא זכאי לקבל סיוע מהמוסד לביטוח לאומי. אם עברו 90 יום מאז הפגיעה ועדיין יכולתו להשתכר לא חזרה באופן מלא יתכן שיהיה  זכאי גם לקבלת קצבת נכות כללית. תביעת נכות כללית ניתן להגיש במהלך תקופת העבודה, כלומר מגיל 18 ועד גיל הפרישה (62 לנשים או 67 לגברים). אישור לנכות כללית בגובה המתאים וגם לטווח זמן מתאים אינו קל. לא רק שאדם יצטרך להוכיח שאכן יש לו נכות או מספר פגיעות שיחד הן גורמות למגבלה משמעותית, הוא יצטרך גם להוכיח שאותן פגיעות אכן גורמות לירידה משמעותית ביכולת ההשתכרות שלו. לכן כדאי להתייעץ עם עורך דין נכות כללית לפני הגשת התביעה.

      תפקידיו של עורך דין נכות כללית בתהליך

      קבלת קצבת נכות כללית היא תהליך ארוך ולא פשוט. לכן, כדאי עוד לפני הגשת התביעה להתייעץ עם עורך דין נכות כללית שיבחן את המצב לפרטי פרטים ויסייע  לתובע בכל השלבים העומדים לפניו. ראשית, עליו להגיש את התביעה. חשוב שהתביעה תהיה מנוסחת היטב, ושיהיו מצורפים מסמכים רפואיים המעידים על מצבו של התובע.. השלב הבא לאחר שהמוסד לביטוח לאומי מקבל את התביעה הוא זימון התובע לוועדה רפואית. בוועדה ייבחנו פגיעותיו של התובע והאם הוא עומד בסף הנדרש לקבלת אחוזי נכות. בנפרד ייבחנו גם יכולות מההשתכרות שלו, האם אינו יכול להשתכר כלל, יכול במידה חלקית, והאם במקצועו הקודם או במקצוע חדש. עורך הדין ילווה אותו בוועדות השונות, כולל בוועדת ערר אם נדרש.

      האם למקבלי קצבת נכות כללית זכויות מיוחדות נוספות?

      אם אדם עבר את דרך החתחתים וקיבל קצבת נכות כללית זכותו להגיש תביעה לקבלת זכויות נוספות המגיעות לו כמו קצבת שירותים מיוחדים או קצבת ניידות אם נכותו באה לידי ביטוי ביכולת ההתניידות שלו. הוא עשוי להיות זכאי להטבות נוספות כמו הנחה בארנונה, בחשבון המים, ,פטור ממס הכנסה ועוד. עורך דין נכות כללית ייתן לו את כל המידע לגבי זכויותיו הנוספות ויסייע בהשגתן.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בנזיקין, כולל הגשת תביעות לגורמים שונים כמו המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח, מס הכנסה ועוד. כל לקוח מקבל ליווי וייצוג מקצועיים ויחס אישי מוזמנים ליצור קשר.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום