צרו קשר עכשיו

    עורך דין נזיקין

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין לענייני נזיקין

      אחד התחומים המבוקשים במשפט האזרחי הוא  דיני נזיקין. תחום זה מתחלק לשני חלקים עיקריים: נזקי רכוש ונזקי גוף. הגורם לפיצוי על נזקי רכוש הינו לרוב חברות הביטוח בהן יש לאדם שרכושו נפגע ביטוח מתאים כמו ביטוח דירה, רכב ועוד. נזקי גוף הם בעלי השפעה רבה על חייו של הנפגע. הוא יכול להיות מושבת לחלוטין מעבודה למשך תקופה או אפילו באופן קבוע. עורך דין לענייני נזיקין המתמחה בנזקי גוף הוא הכתובת לקבלת הפיצוי המתאים מכל הגורמים הרלוונטיים כמו המוסד לביטוח לאומי, חברות ביטוח או גורמים שבשל רשלנותם נגרם הנזק.

      עורך דין לענייני נזיקין לליווי בכל שלבי התביעה

      בין אם התביעה מוגשת למוסד לביטוח לאומי או לחברת ביטוח, מדובר על תהליך לא קצר ומלא בבירוקרטיה. חשוב שכל שלב בתהליך יתבצע כפי שצריך ובאופן מקצועי. בשלב הראשון מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני נזיקין כדי שיבחן את פרטי המקרה ויראה כיצד מומלץ לפעול. ישנם מצבים בהם ניתן להגיש תביעה הן לחברת ביטוח והן לביטוח לאומי מבלי שהדברים יבואו זה על חשבון זה. לעיתים קבלת פיצוי מגורם אחד מורידה מגובה הפיצוי שתקבלו מן האחר. את התביעה יש לנסח היטב, לצרף כל מסמך המעיד על חומרת הפגיעה ועל ההוצאות שהיו לכם עד כה בגללה. עורך הדין ינחה אתכם גם לפני וועדות רפואיות או ייצג אתכם בהגשת ערעור אם נדרש.

      תביעות נזיקין לגורם הנזק

      מלבד גורמים האחראים לפצות או לדאוג לרווחת הנפגע כמו חברות הביטוח או המוסד לביטוח לאומי עורך דין לענייני נזיקין ייצג את הנפגע אם יחליט להגיש תביעה אזרחית כנגד הגורם שהביא לנזק. גם כאן עורך הדין יבחן את המקרה מתחילתו כדי להבין האם יש מקום להגשת תביעה. כך, אם לדוגמה אדם מעד בגלל בור במדרכה שלא תוקן, לרשות המקומית יש אחריות על הפגיעה והיא תהיה אחראית למתן פיצוי כלשהו. כך גם כאשר הנזק נגרם בעקבות רשלנות רפואית. תביעות אלה אינן בהכרח קלות. לא תמיד הקשר הסיבתי בין התנהלות הגורם הפוגע לבין הנזק הוא חד משמעי ונדרשת הוכחה של הדברים.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בדיני נזיקין. היא מייצגת ומלווה את לקוחותיה במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום