צרו קשר עכשיו

    עורך דין מחלות מקצוע

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין מחלות מקצוע – כל המידע

      בשנים האחרונות התחדד הקשר האפשרי בין תנאי עבודה לבין התפתחות מחלה. היום המושג מחלת מקצוע הוא כבר קיים ומוכר היטב. ישנה רשימה שלמה של מחלות מקצוע. הטיפול במחלות מקצוע בביטוח לאומי נעשה תחת ההגדרה הרחבה יותר של תאונות עבודה, למרות ההבדל במהות הפגיעה: פגיעה אקוטית בשל מקרה ספציפי לעומת מחלה שהתפתחה בשל תנאי עבודה ממושכים. כאשר רוצים להגיש תביעה בשל מחלת מקצוע, חשוב להתייעץ לפני כן עם עורך דין מחלת מקצוע המתמחה בנושא כדי שיבחן עד כמה הוכחת הקשר בין המחלה לעבודה הוא אפשרי ומה נדרש לכך.

      מי יכול להגיש תביעה בעזרת עורך דין מחלת מקצוע

      תביעת מחלת מקצוע יכול להגיש כל עובד, שכיר או עצמאי, שחלה במחלה כלשהי הקשורה קשר ישיר לעבודתו. ישנן כמה עשרות מחלות הנחשבות מחלות מקצוע כמו מספר סוגי סרטן, למשל סרטן העור או סרטן הריאות, בעיות נשימה, פריצות דיסק, בעיות שמיעה או טנטון באוזניים ועוד. לצד מחלות מקצוע ישנן גם בעיות המוגדרות מיקרוטראומה. כאן זו אמנם אינה מחלה אך זהו נזק מצטבר שנגרם בעקבות חזרה על פעולה מסוימת במסגרת העבודה. חשוב להדגיש שהוכחת קשר סיבתי בין המחלה לבין תנאי העבודה או בין נזק לבין הפעולות המתבצעות במסגרתה הוא הכרחי והדבר אינו פשוט. לעיתים המחלה מתפרצת שנים אחרי שאדם סיים לעבוד באותו מקום. גם אז דברים מורכבים ולכן מומלץ מאוד להגיש את התביעה בעזרת עורך דין מחלות מקצוע.

      מהו הפיצוי שניתן לקבל עקבות מחלות מקצוע?

      ישנם סוגים שונים של פיצויים שניתן לקבל. תלוי במידת הקשר שנמצא בין תנאי העבודה לבין המחלה או הנזק וגם חומרת המחלה או הפגיעה. סוג אחד  של פיצויים הוא פיצוי חד פעמי הניתן כשנקבעים אחוזי נכות בדרגת 9-19%.. באחוזי נכות של 20% ומעלה ניתנת קצבה חודשית קבועה. עד אחוזי נכות צשל 8% כולל הוא אינו זכאי לפיצוי. עורך דין מחלות מקצוע יעשה כל שניתן כדי שייקבעו אחוזי נכות המקנים פיצוי כלשהו.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בדיני נזיקין עם דגש על תביעות ביטוח לאומי. היא מייצגת ומלווה את לקוחותיה עד מיצוי מלוא זכויותיהם וקבלת הפיצוי המתאים. מוזמנים ליצור קשר.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום