צרו קשר עכשיו

    עורך דין לנפגעי עבודה

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין לנפגעי עבודה – כל מה שחשוב לדעת

      פגיעה במסגרת העבודה יכולה  להיות קלה כשלאחר מספר ימי מנוחה יחזור העובד לעבודה כרגיל, אך יכולה גם להיות משמעותית מאוד, עם נזק לצמיתות שיוריד מיכולת ההשתכרות של העובד באופן ניכר. בכל מקרה בו נפגעתם במהלך יום עבודה, בין אם הפגיעה קרתה תוך כדי ביצוע העבודה ובין אם בכל חלק אחר של היום, כדאי להתייעץ עם עורך דין לנפגעי עבודה כיצד לנהוג, למי לפנות ולהגיש תביעה ואיך בדיוק לעשות זאת כך שתקבלו את הפיצוי המקסימלי האפשרי. כל עובד, עצמאי או שכיר, יכול להגיש תביעה זו והוא יזומן אחריה לוועדה שתקבע את רמת הפגיעה ואת השפעתה על יכולתו להשתכר.

      מדוע חשוב להגיש תביעה בעזרת עורך דין לנפגעי עבודה?

      תביעה בעקבות תאונת עבודה או פגיעה אחרת שקשורה לעבודה (מיקרוטראמה או מחלת מקצוע למשל) עלולה להיות מורכבת, במיוחד כשהנזק הוא משמעותי וכך גם הפיצוי העומד על הפרק. עורך דין לנפגעי עבודה יבחן את פרטי המקרה  וינחה את הנפגע כיצד עליו לפעול. הא ינסח את התביעה. תחילה יש להגיש תביעת הכרה כנפגע עבודה ולאחר מכן תביעת נכות כתוצאה מעבודה. חשוב לצרף לתביעות מסמכים רפואיים התומכים בתביעה, אישורי מחלה, טופס שממלא המעסיק וגם תצהירי עדים לגבי הפגיעה אם ישנם. זה רק השלב הראשון. לאחר מכן אם תאושר הביעה יזומן הנפגע לוועדות רפואיות. גם כאן מדובר בתהליך הדרגתי של קביעת נכויות זמניות בתור התחלה, וקביעת הנכויות בהמשך אם יש מקום לכך. רק החל מ 9% נכות ומעלה יקבל הנפגע פיצוי כלשהו כך שדרגת נכות של 8% לא תיתן לו דבר. זכותו של הנפגע לערער על ההחלטה בעזרת עורך דינו.

      ייצוג בתביעות מלבד ביטוח לאומי

      כאשר תאונת העבודה קרתה בעקבות רשלנות של גורם כלשהו, עורך דין לנפגעי עבודה ייצג את הנפגע גם מול גורם זה. יתכן מאוד שהתאונה קרתה בעקבות רשלנות מצד מקום העבודה, למשל דחיית תיקון מכונה מסוימת שהביאה לפגיעת העובד. ישנם גורמים אחרים שבעקבות רשלנותם פגיעה יכולה לקרות. כך למשל אם העובד מעד בגלל בור פתוח במדרכה שהרשות המקומית לא תיקנה. אז יש מקום גם תביעת הרשות המקומית בשל כך.

      עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בנזיקין ובעלת ניסיון רב בהגשת תביעות בעקבות תאונות עבודה לכל הגורמים הרלוונטיים. מזמנים ליצור קשר.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום