צרו קשר עכשיו

    עורך דין לביטוח לאומי

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין לביטוח לאומי – מה צריך לדעת?

      המוסד לביטוח לאומי הוא האחראי מבחינת המדינה לרווחתם של אזרחיה. כולנו משלמים למוסד לביטוח לאומי במשך שנים. תשלום קבוע זה נועד לכך שברגע האמת נקבל מביטוח לאומי את העזרה שאנו זקוקים לה כדי לחיות בכבוד. ישנם מצבים בהם קבלת הסיוע מביטוח לאומי הוא קל יחסית ואפילו נעשה כמעט באופן אוטומטי, .למשל כאשר מדובר על שירות מילואים, לידה, קצבת ילדים או זקנה. ישנם מצבים מורכבים יותר בהם העזרה הנדרשת היא משמעותית יותר ולטווח ארוך. אז יכול ביטוח לאומי להערים קשיים. במיוחד במצבים אלה להתייעץ עם עורך דין לביטוח לאומי.

      כיצד יכול עורך דין לביטוח לאומי לסייע לתובע?

      בשל מורכבות התביעה, חוקים ונהלים שונים ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים נופלים בין הכיסאות. עורך דין לביטוח לאומי יוכל לסייע להשגת המקסימום ומיצוי מלוא הזכויות. ראשית הוא יסייע בניסוח התביעה והגשתה באופן מסודר תוך צירוף כל המסמכים המגבים את התביעה. שנית, הא ינחה את התובע לפני התייצבות בוועדות רפואיות, שלב הנדרש כאשר מדובר על תביעה לקצבת נכות כללית. הוא גם ייצג את התובע במקרה שהחלטת הוועדה נראית לו לא הוגנת והוא ירצה לערער על כך לוועדת הערר, ואפילו יוכל לייצג את התובע בערעור על החלטתה של ועדת הערר זו לבית המשפט אם יש לכך מקום.

      בנושא מהותי כמו הרווחה שלכם פנו לעורך דין המומחה בתחום

      הגשת תביעה לביטוח לאומי לא חייבת להיעשות בליווי עורך דין. כאשר אדם מגיש תביעה לדמי אבטלה הוא יעשה זאת בד"כ באופן עצמאי. עם זאת, ישנם מצבים רבים בהם לא כדאי לוותר על ליווי של עורך דין לביטוח לאומי וחשוב גם לבחור עורך דין מתאים. בדקו שעורך הדין מתמחה בתחום והוא בעל ניסיון רב בליווי הגשת תביעות לביטוח לאומי. חשוב שיכיר היטב את החוקים הקשורים לנושא ובכלל את אופן ההתנהלות מולו. מעבר לכך חשוב גם הפן האישי, שעורך הדין ייתן לכם תחושה נוחה וישרה ביטחון.

      משרד עו"ד רוית נחמיאס מתמחה בתביעות למוסד לביטוח לאומי, החל מתביעה לקצבת נכות כללית ועד קצבה לשירותי מיוחדים, ומייצג את לקוחותיו במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

      עורך דין לביטוח לאומי

      עורך דין לתביעות ביטוח לאומי

      המוסד לביטוח לאומי אמור לתת את המענה בכל מצב בו אדם אינו יכול לעבוד ולהתפרנס כרגיל. הסיבות לכך יכולות להיות שונות וגם משך הזמן בו הוא יזדקק לעזרה יכול להשתנות. כך למשל, ישנם מצבים בהם מדובר על תקופה קצרה וידועה כמו לשירות מילואים או לאחר לידה. ישנם מצבים בהם יכולת ההשתכרות יורדת באופן משמעותי ולטווח ארוך, למשל בעקבות תאונה או מחלה קשה. דווקא אז, כאשר יכולותיו של אדם יורדות וקבלת סיוע מביטוח לאומי הוא משמעותי מאוד עבורו, המוסד לביטוח לאומי לא מקבל את התביעה בקלות ועשוי לא לאשר קצבה כלל או קצבה זמנית ובסכום נמוך. בעזרת עורך דין לתביעות ביטוח לאומי הסיכוי לקבלת קצבה התואמת את המצב עולה משמעותית.

      עורך דין לתביעות ביטוח לאומי במגוון רחב של מצבים

      אדם יכול להזדקק לעזרת המוסד לביטוח לאומי מסיבות שונות, כאשר הטיפול בכל מקרה יהיה שונה. ישנה התנהלות שונה כאשר מדובר על תאונת דרכים לעומת תאונת עבודה, ישנם מצבים בהם תאונת דרכים תיחשב גם לתאונת עבודה או מחלות מקצוע שייכללו אף הן תחת תאונות עבודה. לכן, עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יבחן קודם כל את המקרה לפרטיו וינחה את הלקוח איך לפעול. עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יתמחה בד"כ בתביעות נזיקין הקשורות לנזקי גוף בכלל. הוא יוכל לסייע גם בהגשת תביעות לגורמים אחרים כמו חברות הביטוח למשל.

      סוגים שונים של קצבאות מביטוח לאומי

      המוסד לביטוח לאומי יכול לסייע לאזרחים באמצעות סוגים שונים של קצבאות או גמלות. כאשר זו תאונת עבודה, ניתן להגיש תביעה למחלקת אובדן כושר עבודה ולקבל קצבה למשך עד 90 יום בהתאם לגובה המשכורת. כאשר הפגיעה הביאה לירידה או אובדן יכולת ההשתכרות מעבר לכך, יש להגיש תביעה למחלקת נכות כללית. כאמור, עורך דין לתביעות ביטוח לאומי יבחן את המקרה ויראה לאן כדאי להגיש תביעה. מעבר לכך יש קצבאות שיכולות לתת סיוע נוסף בחיי היום יום כמו קצבת שירותים מיוחדים, קצבת ניידות או גמלת ילד נכה במקרה שהילד הוא בעל צרכים מיוחדים.

      עו"ד  רוית נחמיאס מתמחה בהגשת תביעות לביטוח לאומי ומייצגת את לקוחותיה במקצועיות רבה גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

       

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום