צרו קשר עכשיו

    עורך דין אובדן כושר עבודה

    מעוניינים בייעוץ מקצועי? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    פנו אלינו עוד היום!

      עורך דין אובדן כושר עבודה – מה תפקידו?

      ירידה  ביכולת ההשתכרות או אובדן כושר עבודה  יכולים לקרות בעקבות נסיבות שונות. זו יכולה להיות תאונת עבודה, תאונת דרכים או מחלה. התנאי הראשוני לכך שהמקרה יוכר כאובדן כושר עבודה הוא איבוד יכולת העבודה באופן כללי, במקצוע בו עסק הנפגע ובכלל במקצוע התואם את ניסיונו והשכלתו. תביעות בעקבות אובדן כושר עבודה ניתן להגיש ליותר מגורם אחד. מומלץ להתייעץ עם עורך דין אובדן כושר עבודה כדי שינחה אתכם מיהם הגורמים להם תוכלו להגיש תביעת אובדן כושר עבוד ואיך לעשות זאת.

      למי ניתן להגיש תביעה בעזרת עורך דין אובדן כושר עבודה?

      ישנם מספר גורמים להם ניתן להגיש תביעה בגין אובדן כושר עבודה. תלוי כמובן בכל מקרה, הנסיבות בהן קרה, חומרת הפגיעה ועוד. גורם ראשון הוא המוסד לביטוח לאומי בו ניתן לקבל קצבה בעקבות אובדן כושר עבודה כאשר סך הבעיות עולות על 60% נכות או 40% כאשר  יש ליקוי עיקרי. כאשר היא תוגדר כקצבת אובדן כושר עבודה גובהה יהיה 75% ממשכורתו של הנפגע לפני הפגיעה. גורם שני הוא חברת ביטוח בה יש לנפגע ביטוח אובדן כושר עבודה פרטי. זו יכולה להיות גם החברה בה יש לנפגע פנסיה. בד"כ במסגרת הפנסיה ישנו רכיב ביטוחי המיועד למקרים אלה.

      איך לבתחור את עורך הדין?

      בחירת עורך דין אובדן כושר עבודה צריכה להיות בחירה מושכלת ולאחר בדיקה. בחרו עורך דין אשר מתמחה ומתמקד בדיני נזיקין כך שיש לו ניסיון רב בהגשת תביעות למוסד לביטוח לאומי וחברות הביטוח, כולל כמובן בשל אובדן כושר עבודה. כדאי לחפש המלצות של אנשים שאתם מכירים וסומכים על דעתם, אנשים שיוצגו ע"י עורך הדין וקיבלו פיצוי הולם. עורך הדין צריך להכיר היטב את ההתנהלות מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי, להכיר את אותם מקומות בהם התובע נופל בין הכיסאות בשל תירוצים כאלה ואחרים ולדעת אילו טיעונים להציג כדי לסתור אותם.  הוא צריך להיות נחוש מאוד ולא לוותר למרות הכוח הרב שישנו לחברות ביטוח או לביטוח לאומי.

      עו"ד רוית נחמיאס היא עורכת דין המתמחה בנזיקין, בעלת ניסיון רב בהגשת תביעות לביטוח לאומי וחברות ביטוח ומאחוריה הצלחות רבות בהשגת פיצויים מתאימים ללקוחותיה. מוזמנים ליצור קשר.

      חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום